Prof. Sean Ward ze Szkoły Medycznej University of Nevada w Reno wraz z ekipą naukowców przeprowadził badania, z których jednoznacznie wynika, że picie kawy i innych napojów kofeinowych istotnie zmniejsza szanse kobiety na zajście w ciążę.
Spożywanie dużych ilości napojów z kofeiną powoduje zmniejszenie się aktywności mięśni jajowodów i utrudnia przemieszczanie się jaja z jajnika do macicy – co jest niezbędne do tego, aby kobieta mogła zajść w ciążę. Wniosek jest zatem jeden – kofeina obniża płodność kobiet. Starając się o potomstwo, warto więc odłożyć kawę w kąt. A przynajmniej ograniczyć jej spożywanie.
|
< poprzedni artykuł Tyje nie tylko ciężarna |
następny artykuł > Zostać miss |
|---|
| Zobacz również | |||
|---|---|---|---|
|



